all about me

tack nathalie! har stört mig lite på allt det ''gulliga'' på min blogg med hjärtan hit & dit bland annat. så jag ville fixa lite annat, men eftersom jag inte är så finurlig på att fixa sånt så fick nathalie gör det åt mig. hon är allt för bra den. 
idag har det varit världens chilligaste dag, åt frukost vid halv ett - ett någon gång. sedan mat vid halv tre. bara för min syster tvingade mig. sen så har jag bara suttit här typ, har tränat i en halvtimma också, duktiga jag. sen duschade jag, och nu sitter jag här igen.
imorgon ska jag och jobba, blir dit vid tolv för att jobba med caroline i några timmar och sen stänger jag. hem och chilla sen igen, gud va hemskt mitt liv är, jag jobbar sitter vid datan & äter typ.
men det ska allt bli ändring på det nu, wii in my life. tränar yoga och muskler övningar där. BEHÖVS kan jag säga.

jag skrev kanske lite rörigt igår, men jag hoppas det inte ska göra något. jag känner att hela jag är lite rörig som sagt, men det är nog både positivt och negativt skulle jag tro? hoppas på att snart få det röriga lite mer klart, på ett positivt sätt. (hehe)

ha det fint,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0