people they don't understand

vart ute och kört en stund nu, va lite mycket trafik för min smak får jag väl erkänna och jag är trött på jävla femtio bara känns ju som att gå fram. men absolut inte att jag tänker köra på motorvägen än på ett bra tag, får lite panik när jag har för mycket folk bakom fortfarande, men jag vänjer mig nog. det är himla kul när det går bra i alla fall.

nu ska jag sätta min med en stor varm choklad och kolla på oc, fy vilket underbart program. blir helt gråtfärdig minsta lilla grej typ, himla trevligt detdär.

imorgon blir det träning 7.00 på morran och sen efter det går jag ner för lite frukost på skolan. pappa hämtar mig där och så åker vi till sjukhuset för att prata med läkaren om mitt knä, mitt äckliga fruktansvärt idiotiska knä närmare bestämt, fan va ont jag ska ha hela tiden. riktigt oskönt och jag dampar på det en aning..

dagens bra: sjukgymnasten
dagens dåligt: jag själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0