11-04-12

dagens känsla/känslor:
alla i hela världen!

alltså det känns hemskt att erkänna, men jag är fast i en helt annan värld än min egen. mina dagar består av glamourama och big brother i princip. faaast nu kok jag på att så länge jag trivs med det är det heeelt OK.

nu längtar jag till min födelsedag, behöver nya skor hehe, och det andra som str på önskelistan så klart. siktar på att vara snygg denna sommaren. det är nu livet på riktigt börjar och då ska jag börja det snygg. bra. då ska jag göra mig klar för natten nu då. borsta tänderna är så himla skönt har jag kommit på, för att inte tala om att skölja four!!! renheten i munnen efteråt är ju guld värd i princip. mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0