11-04-15

till dig har jag så mycket att säga, det irriterar mig att du är för feg för att få höra det ansikte mot ansikte. och jag irriterar mig på att jag kanske inte får sagt alla de saker som jag vill få sagt.
jag vill berätta för dig hur du har gjort sönder delar av mig, hur du förstört mitt sätt att se på saker, hur du förstört min syn på normalt folk, hur du gjort så att jag nästan varje kväll gråter, hur du gjort så jag vaknar arg och irriterad varje morgon.
jag hatar musik, jag hatar bilar, jag hatar min säng, jag hatar tv, jag hatar sport, jag hatar mig själv, men jag hatar inte dig. det går inte ihop. det är fel och jag vet om det, och du borde veta om det, du är klok nog att förstå att man inte gör som du gjort, men du är för feg för att rätta till det, för feg för att vara människa och inse dina egna misstag.

Kommentarer
Postat av: O

Jävligt bra skrivet.

2011-04-16 @ 00:10:50
Postat av: lo

(håller med o) förstår till 110% vad du menar. fy fan för kärlek!

2011-04-16 @ 00:25:03
Postat av: lo

hoppas du vet att om du vill/orkar prata om det så lyssnar vi.

2011-04-16 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0