.

för en halv timma sedan gick jag sönder. trodde aldrig jag skulle känna såhär, skakar och gråter. jag vill egentligen bara bli arg men jag kan inte. jag vet inte vad jag kan skriva. jag skulle kunna förstöra så mycket med bara ett fåtal ord, nej, jag kan förstöra allt. som du gjort för mig nu. jag kan inte sätta ord på hur jag känner just nu, jag känner mig som världens äckligaste och mest obetydelsefulla person i världen. jag är längst ner på stegen av rang, vad har jag hållt på med. hur kan jag vara så hemsk. skäms när jag tänker på att jag måste gå till skolan, vistas bland folk. vill inte möta alla blickar jag förtjänar.

för tillfället, så känns detta som värsta kvällen i mitt liv. jag har aldrig mått såhär, och det vill jag heller aldrig mer göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0