näst sista

tanken var att när jag räknat ner dagarna tills att tandställningen åkte ut så skulle jag lägga ner bloggen.
så på måndag tänker jag ta bort den, kommer nog ångra det från och till. är ganska så kul att gå tillbaka och kolla vad man gjorde för ett år sen eller mer. men jag känner att kommer jag inte ihåg det är det nog inte värt att kommas ihåg.
jag har inte varit ute på hundra år, av ingen anledning alls. ikväll ändras inte det, 100dagars fest lockar inte ett dugg nu längre och jag har inga att gå ut med. faktiskt. är trött på ganska mycket för tillfället och orkar inte ens ta tag i vad jag är trött på. finner mig i det och är så glad att ebba alltid ställer upp.

Kommentarer
Postat av: lo

nej ta inte bort den!!

2011-03-13 @ 11:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0