sista

mitt liv har hamnat snett.
ingenting är som det borde, jag vet inte vart jag har någon och jag har själv gjort det så antar jag, så är det alltid. jag har inte en blekaste aning om hur jag ska göra för att fixa detta, jag är på botten nu. har ingen motivation till någonting och jag vill bara vara hemma. vill inte visa mig bland folk, inte i skolan inte på fotbollsplanen inte någon stans.
inte ens i mina drömmar har jag ett bättre liv, vaknar varje natt av hemska drömmar, och det hemska i dom är att det är om verkligheten jag drömmer. jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt det, måste ta mig upp från detta och det snart. ska bara tänka framåt.
låter som största dramaqueen, men jag känner såhär. och fokus ska vara JAG, nu ska jag ta hand om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0